Achmea Gezond Werken
Voor Achmea Gezond Werken werkten wij aan het boek Opperdepop. Het is een boek over burnout en stress. Kan je dat dan toch leuk maken? Zeker weten!
Voor Achmea Gezond Werken werkten wij aan het boek Opperdepop. Het is een boek over burnout en stress. Kan je dat dan toch leuk maken? Zeker weten!
Inspirerend, herkenbaar en echt. Hoe goede storytelling de binding versterkt tussen MediReva en haar klanten.
Hoe help je een adviseur om beter advies te geven? Met de meest relevante informatie, natuurlijk. Voor Avéro Achmea goten we de kennis van experts in doordachte content, kennisevents en een groot cyber-event.
Met een doordachte strategie en de praktische hulp van persona’s werd de contentmarketing van Centraal Beheer efficiënter en doelgroepgericht.
Hoe houd je 4.000 mensen op 100 kantoren betrokken bij je organisatie? Axioma pakte dit net zo ambitieus aan als de opdrachtgever: Brunel.
Hoe de campagne ‘daarom doorvragen’ een diepgaande indruk heeft achtergelaten bij de medisch professional.
Ipse de Bruggen schakelde Axioma in voor een kick-off van een fonds voor duurzame initiatieven. Wij bereikten 2.250 medewerkers op 390 locaties met een unieke face-to-face aanpak.
‘Hoe kunnen wij onze doelgroep inspireren en activeren op gebied van gezondheid en ziektepreventie?’ Dat was de vraag van ZilverSchild aan Axioma…
Met VANDAAG omarmt het Apostolisch Genootschap het concept ‘voor de doelgroep, door de doelgroep’. Een gedurfde keuze die wordt beloond met resultaten die er niet om liegen.
Het succesverhaal van drie jonge ondernemers die met hun eigen geluid, verhaal én lef een plek veroverden in de zuivelmarkt.
Met de campagne KLIK HIER VOOR CLOUD vergroot T-Systems haar lokale brand awareness en genereert leads door zich te positioneren als thought leader.
Met een rapport, event en PR heeft het debat over het maatschappelijk en economisch belang van de zuivelsector een flinke boost gekregen.
Fascinerende fotografie, verrassende vormen en transparante content. OOG laat zien hoe fijn het is om goed waar te nemen zonder hulpmiddel.
Hoe sterke content en inspirerende extra’s het werk en de meerwaarde van Woonfonds een gezicht geeft.
Betrokken topsporters, strakke regie en een sterk concept. De Ga voor Goed Goud-campagne heeft maximale impact gerealiseerd.
Het boek ‘Recht uit het hart’ staat vol verhalen die je raken en doen beseffen dat we de strijd tegen hart- en vaatziekten niet mogen opgeven.
Hoe werf je nieuwe members in een krappe markt met veel concurrentie? Het onderscheidend concept NEXT laat zien dat het kan!
Hoe wij de leden van NVZ informeren en verbinden door middel van het kwartaalmagazine en onderscheidende foto’s met een surrealistische touch.