Opdrachtgever: Woonfonds

Woonfonds is een bank binnen de grote verzekeraar Achmea. Sinds 1973 bieden zij hypotheken aan. Dat doen ze via onafhankelijke adviseurs.

Vraag

Een hypotheek bij Woonfonds regel je niet rechtstreeks, maar via een adviseur. Hoe kunnen wij onze naamsbekendheid bij klanten vergroten en ze bevestigen in de keuze voor de juiste hypotheekverstrekker?

Aanpak

Door middel van echte klantverhalen, sterke content en inspirerende extra’s geven we het werk en de meerwaarde die Woonfonds te bieden heeft een gezicht.

Wij zorgen dat (potentiële) klanten Woonfonds op alle vlakken leren kennen. Of dit nu gaat om een inspirerend koffietafelboek, een magazine, digizine, blogs of video’s. Woonfonds is altijd persoonlijk en dichtbij. De diverse content chunks die wij produceren, zetten we in via verschillende kanalen om zo een optimaal bereik te genereren onder zowel bestaande als potentiële klanten.

Inzet

  • Concept en strategie
  • Ontwikkeling en realisatie content chunks
  • Magazine
  • Digizine
  • Koffietafelboek
  • Videoproductie
  • Fotografie
  • Web- en social-mediacontent
  • Bannering (off- en online)
  • Infographics

Resultaat

De naamsbekendheid van Woonfonds is aanzienlijk gestegen. Klanten hebben Woonfonds goed leren kennen. Uit (lezers)onderzoek blijkt dat ze een positief beeld van Woonfonds hebben gekregen. Door jarenlange samenwerking kennen we Woonfonds van binnen en buiten. Waar we gestart zijn met een periodiek magazine zijn we uitgegroeid tot een volwaardige contentpartner, zowel off- als online.

Woonfonds magazine Woonfonds mobiele apparaten Woonfonds cover Extra Magazine Woonfonds spread extra magazine