Opdrachtgever

Met een footprint in meer dan 20 landen, 46.000 werknemers en circa 7,9 miljard euro omzet in 2016 is T-Systems een van ’s werelds toonaangevende leveranciers op het gebied van ICT-dienstverlening, cloud en digitale transformatie.

Vraag

T-Systems wil haar lokale brand awareness vergroten en leads genereren door zich te positioneren als thought leader. T-Systems wil zich onderscheiden door complexe zaken eenvoudig te maken. De vraag aan Axioma: hoe komt T-Systems aan tafel bij zijn doelgroep?

Aanpak

De campagne KLIK HIER VOOR CLOUD benadrukt het gemak dat T-Systems biedt bij de transitie naar de cloud. De campagne richt zich zowel op de interne organisatie, bestaande klanten en potentiële klanten. Tijdens een kick-offbijeenkomst kregen de medewerkers een toelichting op de campagne, en materialen en tools aangereikt ter ondersteuning. Voor bestaande klanten en prospects moet een multimediale aanpak met een herkenbaar campagnebeeld en eenduidige boodschap de gewenste resultaten leveren.

Inzet

  • Concept en strategie
  • Media inkoop
  • Campagneteksten
  • Campagnebeeld
  • Brochure
  • Video
  • Mailpack met gadget
  • Advertenties (krant en vaktijdschriften)
  • Banners (online)
  • E-mail nieuwsbrieven
  • Web en social-mediacontent
  • Posters voor abri’s, reclamemasten
  • Roll up banners, posters, ballonnen.
  • Monitoring resultaten

Resultaat

Met de campagne KLIK HIER VOOR CLOUD is T-Systems een opvallende campagne gestart. De campagne is intern goed van start gegaan en de ondersteunende tools worden goed ingezet. De doelgroep van T-Systems komt momenteel vol in aanraking met de campagne, zowel door de inzet van massamedia, print en online, als door een persoonlijke een-op-eenbenadering. Voor het vervolgtraject komen we met nieuwe content om marketing automation voor geïnteresseerde leads in te zetten. De eerste concrete contacten met nieuwe relaties hebben reeds plaatsgevonden.

T-Systems snelweg T-Systems brochure T-systems website