Opdrachtgever: Magna

Magna is een gecombineerde inkoop- en onderhandelingsunit die de inkoopbelangen behartigt van alle IPG Mediabrands-bureaus. In 10 jaar tijd is Magna uitgegroeid tot de één na grootste media-inkoper van Nederland.

Vraag

Hoe kunnen wij onze klanten en exploitanten op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van print, radio, tv, digitaal en out of home vanuit inkoopperspectief?

Aanpak

Het medialandschap verandert in een razend tempo. Magna volgt deze ontwikkelingen op de voet en beschrijft ze in de Outlook, een uniek luxe magazine met strakke vormgeving, up-to-date content en eigentijdse fotografie. Magna wil hiermee laten zien dat ze met al hun actuele kennis, ervaring en service de juiste en beste inkooppartij is.

Sinds 2017 maken we ook de Magna Inhaakkalender. Een leuke en inspirerende extra voor klanten en exploitanten waarmee ze met advertentiecampagnes kunnen inhaken op evenementen, festivals of (inter)nationale feestdagen.

Inzet

  • Content en strategie
  • Magazine
  • Fotografie
  • Infographics
  • Ontwikkelingen digitalisering

Resultaat

Wanneer spreken wij van een succes? Als alles klopt. En dat begint bij het einde: de effectiviteit. De reacties van klanten en exploitanten op Outlook zijn buitengewoon positief. Het magazine wordt hoog gewaardeerd op inhoud, maar ook op look & feel. De Outlook is een compleet en actueel document: alles klopt.

Magna Outlook Update Magna global Magna spread

Magna inhaakkalender